یک شاعرانه ی آرام

یک شاعرانه ی آرام

جایی برای دل نوشت ها و شاعرانه هایم با کمی دیوانگی
یک شاعرانه ی آرام

یک شاعرانه ی آرام

جایی برای دل نوشت ها و شاعرانه هایم با کمی دیوانگی

فلسفه های من

فلسفه های من:

1-هیچ بهونه ای نمی تونه دروغ گفتن رو توجیه کنه...
2-همه چیز رو خودت تجربه کن، هیچ کس غیر از خودت نمی تونه بهت بگه چی خوبه، چی بده...
3- حرف زدن آسونه، عمل کردن سخته...
4- تو هر مشکلی یه حد وسط هست که هر دو آدم بتونه توش به توافق برسند، پس مهمه وقتی که ناراحتی حرف بزنی.
5-همیشه برای خودت ارزش قائل شو. همونطور که بدی هاتو می دونی و ازشون راحت حرف میزنی، خوبی هاتو هم بشناس و ازشون حرف بزن. بذار بقیه فکر کنن خودپسندی. اما یادت نره اگه تو اینکارو نکنی کس دیگه ای هم نمی کنه..
6- بیشتر آدم ها ارزش وقت گذاشتن ندارند. پس اگه آدمی تو زندگیت بود که ارزششو داشت، قدرشو بدون.
7- حتی اگه کاری هم نکنی ملت پشت سرت حرف میزنن و ازت ایراد می گیرن، پس بهشون توجه نکن و کار خودتو بکن.
8- تو یک بار زندگی می کنی. پس قدرشو بدون و توی لحظه زندگی کن..جوری زندگی کن که اگه مردی نگی کاش 10 دقیقه دیگه زنده باشم...
9- عشق مقدس ترین و بهترین چیزیه که تو دنیاست...
10- فیلم،موسیقی،کتاب و فوتبال بهترین سرگرمی های دنیا هستند...
11- یاد بگیر معذرت خواهی کنی...
12- هرکسی توی وجودش قدرتی داره، باید اون رو پیدا کنی..
13- نترس، بجنگ و انجام بده.
14-اعتماد کن حتی اگه آدمای دیگه قبلا اعتمادتو شکستند. هر آدمی یک دنیای تازه است...اعتماد کن مگر اینکه خودش اعتمادشو ازت بگیره.
15-ظاهر آدما، پولشون قابل تغییره. چیزی که مهممه، روح، فکر و قلبه...
16- نسبت به هرکسی حسی داری بهش بگو این حق اونه که بدونه...تو احساسات سیاست معنی نداره. خوشت میاد بگو...
17- پسر یا دختری که بهت توجه می کنه یا بهت ابراز احساسات میکنه،کف نیست، آدم ساده و شجاعیه که باید براش بیشتر ارزش قائل بشی.
18- هر روز صبح به خودت بگو امروز آخرین روزیه که زنده ام، و هر شب با این فکر بخواب که فردایی وجود نداره.
19- آزادی آدم ها به همه چیز اولویت داره، هیچ بهونه ای حتی عشق نمی تونه اینو از کسی سلب کنه.
20- آدم فضایی ها، خون آشام ها و ابر قهرمان ها وجود دارند! باور کن...
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 01:56 http://m-bibak.blogfa.com

درود بر مازیار عزیز منتظر تماستون بودم یا یه اسی ک بتونم باهاتون تماس بگیرم میدونم سرتون شلوغه و وقت برا من و امثال من ندارید اما گفتم شاید تو فلسفتون کمک ب دیگرانم باشه من تو توتیوالم همه حرفا و نوشته هاتونو خوندم کاش در شب شعر هاتون میشد باشم خیلی شعراتونو دوس دارم ب هر حال موفق با تماس با شما نشدم اما براتون بهترین آرزو ها رو دارم و امیدوارم بانو گمشده شعر هاتونو پیدا کنید ...

محمد یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 03:54 http://m-bibak.blogfa.com

همشو خوندم چن وقت شعری ننوشتی خیلی میام و میرم

من باور دارم شما انسان فهیمی هستید

میشه منو کمک کنید من یه شاعر نو پا و نوجونم

که خیلی دوست دارم مث شما بتونم بنویسم

حتما تو فلسفه شما کمک کردن ب دیگرانم هست

این تل منه خوشحال میشم 09367130237

محمد یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 03:50 http://m-bibak.blogfa.com

سلام و درود ب دوست عزیزم

من خیلی از شعرات الهام میگیرم

من شعر سپید مینویسم میشه کمکم کنی

خوشحال میشم 09367130237

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.